Mając na uwadze troskę o zdrowie i bezpieczeństwo mieszkańców, w związku z epidemią koronawirusa w Polsce, podjęta została decyzja o zmianach w funkcjonowaniu Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej w dniach od16 do 20 marca 2020 r.
Dla klientów otwarty będzie jedynie Punkt Obsługi Interesanta, w którym będzie można składać wnioski, podania, zapytania, zażalenia i inne sprawy.
Interesanci będą przyjmowani tylko w wyjątkowych sytuacjach po uprzednim telefonicznym umówieniu terminu.
Kontakt z urzędnikami możliwy jest drogą elektroniczą lub telefonicznią. Działa poczta elektroniczna. Będzie odbierana również poczta tradycyjna. Kontakty do poszczególnych Stanowisk i Referatów:
1. Sekretariat:
tel. (87) 424 13 50
e-mail:
2. Stanowiska ds. Dowodów Osobistych i Ewidencji Ludności
tel. (87) 424 13 72
e-mail:
3. Urząd Stanu Cywilnego
tel. (87) 424 13 64
e-mail:
4. Referat Gospodarki Komunalnej, Mieszkaniowej i Nieruchomości
tel. (87) 424 13 61
e-mail:
5. Referat Planowania Przestrzennego, Budownictwa i Inwestycji
tel. (87) 424 13 63
e-mail:
6. Referat Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Gospodarki Odpadami
tel. (87) 424 13 70
e-mail:
7. Referat Finansowy (Podatki)
tel. (87) 424 13 68
(87) 424 13 58
e-mail:
8. Stanowisko ds. Zarzadzania Kryzysowego
tel. 519 874 010
e-mail:
Burmistrz Białej Piskiej
Beata Sokołowska